answer

Svar:
Uhm..okej jag provar!
One Direction bildades under x-factor uk 2010. De tog sig ända till en 3:e plats i finalen. Dom är ett brittisk/irländskt band. Medlemarna i bandet är Harry Styles 17, Niall Horan 18, Liam Payne 18, Zayn Malik 18 och Louis Tomlinson 20(IIIIIIDAAAG) Dom har två singlar och ett album. Jag vet inte hur jag ska förklara riktigt men jag kör på mitt sätt. Harry är från Holmes Chapel , Cheshire som ligger i England. Niall är från Mullingar i Irland. Liam är från Wolverhampton England, Zayn är från Bradford i England och Louis är från Doncaster i England. Två av dom har flickvänner som är officiellt. Deras personligheter är något annorlunda, du märker det om du är directioner. Dom är väldigt omtänksamma och tänker väldigt mycket på sina fans. Eh vad kan jag säga dom håller på med sin första egna tour just nu i uk. Och Niall tänker förstöra sina söta tänder så han har gått och skaffat tandställning(genomskinlig)(!!!!!!!)
Jag skulle kunna skriva en hel bok men det skulle ta hela natten och ni skulle inte orka läsa den så detta får vara nog. Världens konstigaste sammanfattning.
Eftersom x-factor inte gick här i sverige så fanns det ingen chans att jag skulle kunna hitta dom där. Jag kan säga såhär jag har inte varit där sedan starten men jag tror jag vet väldigt mycket för att vara en directioner sedan i sommras. Och nej här kommer det jag har aldrig träffat killarna, aldrig. Jag orkar inte förklar om det för då kommer jag börja gråta. Mina kompisar vet hur jag var när jag inte fick träffa dom och ja, jag var inte speicellt rolig att vara med.
Du fick lite kort om dom, annars är det bara att fråga mig mer frågor för det är kul att berätta om killarna.

Min snygga redigering


Kommentarer
Postat av: emelie

Cornelia, om man får fråga dig...

Vem är din favorit i One Direction, och varför är just den personen din favorit? Du måste välja en! :D



kram. ♥

2011-12-25 @ 23:03:26
URL: http://byklys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0