Det räcker.

Ni fucking idioter som skriver att "svennar" är dom som firar jul och importer är dom som handlar på mellandags rean måste fan va HELT borta. För det första, nästan alla i sverige firar jul. Inte BARA svenskar. Och för det andra, vem fan säger att bara importer handlar på mellandags rean? ALLA gör ju det. Visst, man kan ju ta det som en komplimang på de sätt att dom kallar svenskar rika och att dom
Själva inte har pengar så måste handla på rea. Inget att vara stolt över tycker jag. Ändå skriver dom det över hela jävla facebook.
Läs inte det här och tro jag är rasist, för det är jag verkligen inte. Är bara så jävla trött på alla importer som tycker ner alla svenskar. Om ni hatar svenskar så mycket kan ni lika gärna flytta till nått annat land. Stanna iallafall inte här och tyck ni är coola. Ni förstår väll själva att det är mobbning?

När jag kommer hem tänker jag ta bort alla som skriver sånt här på.

/Moa


Kommentarer
Postat av: hanna

WOOOOOOORD!!

2011-12-25 @ 21:42:32
URL: http://hannabodelson.blogg.se/
Postat av: joanna

HELT JÄVLA SANT

själv är jag halv svensk, men eftersom jag har mörkt hår "räknas" jag som invandrare och är jävla trött på folk som jämför och diskuterar om svenskar OCH invandrare på olika sätt-

jag håller 100% med om på vad du har skrivit..

BRUDEN DU VET VAD DU SNACKAR OM!!!!

2011-12-25 @ 22:08:08
Postat av: Johanna

ASSÅ WORD MOA!

2011-12-25 @ 22:42:11
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0