Frågestund Del 2

Vad fick er att börja skriva bloggen?
Svar: Vi har kännt varandra så länge. Så vore kul att skaffa en blogg tillsammans.
Sen är det ett plus att vi är fyra stycken för oftas uppdaterar man olika tider, så folk har alltid något att läsa.

Och hur har ni fått den så bra ? :)
Svar: Jätte kul att folk verkligen gillar den! Vi skriver bara intressanta saker som kommer upp i hjärnan. Ni får gärna ge tips så den blir ännu bättre.

vad gjorde så ni börja på cheerleading?
Sara: Som tidigare, min systers kompis ville att jag skulle testa. hihi
Cornelia: Lång historia
Moa: I don't remember..
Isabell: Ganska Låång historia..


era bästavänner ni litar på mest?
Sara: Alla mina tjejor.
Cornelia:  Dom tre i bloggen och några fler.
Moa: Dessa 3 andra tjejor + dom i klassen 
Isabell: Dom tre tjejorna i bloggen och sen några i Min klass

vad vill ni gå på för gymnasium?
Sara: Jag har funderat lite. Men har inte riktigt bestämt mig ännu.
Cornelia: Ingen aning
Moa: Har inte änns tänkt tanken.. 
Isabell: Jag har ingen aning


Första kärlek?
Sara: Jag har inte riktigt haft min ännu. Hoppas att de kommer nu, bara han kan slå in min dröm♥
Cornelia: Samma som Sara
Moa: Första RIKTIGA kärlek måste vara min kurrisås
Isabell: Har inte riktigt haft min första kärlek än..


En sak ni inte kan klara er utan?
Sara: Min mobil ♥♥♥♥
Cornelia: iphone
Moa: Kurre ^^
Isabell: My Phoneee♥♥


Bästa minnet?
Sara: Sommaren 2009♥
Cornelia: Jag vet inte
Moa: -
Isabell: Många bra minnen kan inte säga nått speciellt :)

Vad har ni alla för framtidsplaner?
Sara: När jag blir äldre ska jag gifta mig med en rik man och vara hemma fru. Hehe. Vi får se om jag lyckas.
Cornelia: Flytta till London.
Moa: Har inga planer, min framtid får bli som den blir..
Isabell:
Har ingen aning vi får väll se hur det blir

Har ni alla bra betyg?
Sara: Helt okej. Måste bli pluggis nästa år.
Cornelia: Nej hatar mina betyg
Moa: Kan bli bättre, men är ändå nöjd.
Isabell: Jag är nästan inte alls nöjd med mina betyg måste börja plugga mer..

Vad önskar ni er i julklapp?
Sara: En tv & onepiece
Cornelia: Biljetter till 1Ds tour
Moa: Ingenting.
Isabell: Onepiece, Svart fjällräven och sen lite annat

Är det något ni verkligen inte skulle klara er utan?
Sara: Mycket saker. Min familj och vänner. Mobil, dator.
Cornelia: Familj, vänner, 1D ,iphone
Moa: Vänner, Kurre och Mobil.
Isabell: Familj, Vänner & Mobil 

Varför är ni så fina :D?
Svar: Anledningen är våra föräldrar plus en säng. Vi föddes såhära.

Statestiken?
Svar: 190-288 per dag.

Vilken typ av kille faller du för sara?
Svar: Helt olika. Har fallit för hur många som helst. Som verkligen itne sett likadana ut. De är liksom utsidan som ger allting en chans men insidan mså man stannar.

Vad är det NI gilllar, och inte gillar med med era utseenden?
Sara: Hatar allting, men om jag ska säga en sak jag ogillar är de nog mina lår. de jag gillar är nog mitt hår sånnafall.
Cornelia:Allt.. Har skitmycket fett överallt jävla köttbulle/hamburgare osv. Skulle kunna skriva en hel bok om hur mycket jag hatar mitt utseende.
Moa: Gillar nästan ingenting, hatar mest av allt mitt runda ansikte.
Isabell: Hatar allt på mig..

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Moa gillar inte du julen? :0

Haha och alla sa att dom inte kan klara sig utan familjen men det sa ej du, why? <3

2011-12-24 @ 16:07:26
URL: http://viktoriabjordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0