Om mina tänder fucktards

Någon påpekade att jag hade kanintänder på förra videon. Hur kan du veta det när man knappt ser mins tänder på videon fucktard. Jag får iallafall fler killar än dig, du får inte ens trosor! Och om jag nu har "kanintänder" vad ska du göra åt saken? Jag föddes sådär och jag hatar allt med mitt utseende, mest tänderna. Så sluta klanka ner på oss andra när du själv inte är perfekt äckel. Jag bryr mig inte om din åsikt för att jag vet sanningen som du inte vet.. Så skaffa dig ett liv. Just so you know I know WHO it is. Ip:nummer säger allt. PUSS

Har har du en bild på mina kanintänder. Bara så du vet älskar jag morötter mämämä


Kommentarer
Postat av: Emma

Heej skulle ni kunna ställa lite frågor på min blogg? Tack på förhand! :D



http://starsis.blogg.se/2011/december/fragestund.html

2011-12-26 @ 14:50:13
URL: http://starsis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e vacker skit i andra! Men du vet att man bara kan se orten när man söker på Ip nummret :)

2011-12-26 @ 14:59:20
Postat av: angelina

Bra sagt,

Förresten är ert blogg sjjuukktt , alltså ni updaterar typ hela tiden (nästan)med sjuuuukt intre

ssanta saker. Varjegång jag sätter på min dator så kollar jag på er blogg först.

HOppas ni fortsätter att blogga för att ni är sååååååååååååhääääääääääääärrrr... Bra

2011-12-26 @ 16:49:19
Postat av: angelina

Bra sagt,

Förresten är ert blogg sjjuukktt , alltså ni updaterar typ hela tiden (nästan)med sjuuuukt intre

ssanta saker. Varjegång jag sätter på min dator så kollar jag på er blogg först.

HOppas ni fortsätter att blogga för att ni är sååååååååååååhääääääääääääärrrr... Bra

2011-12-26 @ 16:49:44
Postat av: vendela

Dööör "Bara så du vet älskar jag morötter mämämä" haha klockren :)

2011-12-30 @ 05:41:06
URL: http://vvendelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0