Funderar på bloggpaus

Inte direkt för att jag tror ni bryr er så speciellt mycket. Måste reda ut massor av olika saker i mitt liv. Hitta svaren på det som jag aldrig kommer få men måste försöka. Problem i skolan med en lärare som hatar mig och säger elaka saker till mig framför klassen. Typ som att jag har något fel i huvudet och lite mer problem på träningarna. Plus lite guyproblem på det. Så nu ska jag ligga i sängen och sedan kommer Mikaela hit och håller mig sällskap. Så vi får se hur det blir med bloggpausen, vill helst inte. Men får se. Bloggen kanske får mig att må bättre? Skriva av mig lite, men vill inte att detta ska bli någon jävla deppblogg..
Pussar Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0