LISTA - Lär känna mig bättre.

Namn: Sara
Ålder: 14
Längd: 166.
Sko - storlek: 37 - 38.
Gör just nu: Hänger med Isabell
Allmäna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, sprallig och snäll kanske? Haha kan inte besrkiva mig själv det blir bara fel.
Namn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Pratglad, Svårt att säga ifrån, dåligt självförtroende. Vet inte riktigt.

Vad är du rädd för? Kvällar man går ensam, hårstrån finns säker massor av mer. 
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina ögon! Fast dock är mina ögonfransar bajs fula. 
Det roligaste jobbet du har haft/har: Har aldrig jobbat bara praoat. På Hemköp, hemsk som fan. 
Har du körkort eller bil: Nej men vill ha, kungligt ju att glida runt med den.
När tar du ditt körtkort om du inte har men vill ha: Om några år antar jag.
Vem åkte du bil med senast: Mamma
Vem åt du mat med sist: Mamma, Pappa & Isabell.
Vem sov du hos sist: Hemma hos Isabell, med henne, alice & pluppe. 
Vem sov hos dig sist: Isabell och Cornelia.
När grät du senast: Hmm... Kommer inte på exakt just nu.
När skrattade du senast: Igår när vi skrattade hysteriskt

Vad har du alltid i din väska: Hmmm.. Har typ bara smink, hårsnoddar, hårnålar och sånna små saker. Resten ligger i min jacka. Det viktiga alltså.
Har du varit utomlands någongång: Jaa.
Största stad/städer du varit i: Hehe.. Stockholm, Rom, Paris kommer inte på flera.

Lite mer personliga frågor:
Rökt:
testat..
Snusat: Nej blä.
Druckit: Bara smakat en klunk utav päronen.
Har du piercing eller tatuering: Piercing i naveln och i öronen, haha. Men nej inga tatueringar, än iallafall.
Antingen - eller frågor:
Storstad eller landet:
Storstad, men landet är skönt det med ibland. 
Hambugare eller pizza: Pizza.
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Hund
McDonalds eller MAX: Inget av de, men om jag måste välja. Donken.
Sverige eller utlandet: Utlandet!!! 
Sport eller nyheter: Nyheter.
Fotboll elelr hockey: Fotboll 
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Spelar inte så stor roll, är han snygg så är han. 
Sommar eller vinter: Sommar. 
Höst eller vår: Vår -  för det är nästan sommar. 
Flyg eller tåg: Flyg
Bil eller buss: Bil alla gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0