LISTA

Lovar du att vara ärlig?
Jarå
Du heter?
Sara
Smeknamn?
Finns inga, har så kort och tråkigt namn.
Låtar som du sörjer till när du är ledsen?
Lugna låtar typ
Vad tror folk om dig?
I've got no idea
Vad får du oftast komplimanger för?
Ingen aning. Olika saker på utseendet
Vad säger du för att imponera på folk?
Brukar inte försöka imponera
Hur imponerar man på dig?
Vara sig själv eller raggningsreplik kan också funka.
Brukar du ofta skratta för dig själv?
Händer väl, hehe
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
'Absulout<3'
Äger du några Converse?
Yes, ett par mörk blå och ett par mint gröna.
Var bor du?
Mitt i ingenstans, Tungelsta.
Trivs du där?
Naah, allting suger här.
Är du allergisk mot något?
Nej
Har du haft sex idag?
Nee
Hur svarar du i mobilen?
Hallå
Antal timmar sömn inatt?
Över 10
Sov du ensam?
Nej
Brukar du komma tid?
Oftast
När mår du bra?
Tiden i träningshallen eller tiden med mina vänner.
När blev du fotad senast?
Hm.. vetinte riktigt.
Hur känner du dig nu?
Trött
Vanligaste färg på dina kläder?
Oftast blåa jeans med någon sorts tröja. Olika färger varje dag.
Vad tycker du om fötter?
Fötter är fula.
Vad saknar du?
Sommareeeen
Hade du en bra dag igår?
Ja, lite seg bara.
Favoritdryck på morgonen?
Juice
Rakar du benen?
Japp
När brukar du oftast gå och lägga dig?
Olika.
Är du blyg?
När jag träffar nya personer,
Sysslar du med någon idrott?
Tränar cheerleading
Vill du hellre ha mail än brev?
Vetinte.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ibland så,
Vad skulle du göra om du var kille för en dag?
Haha, allt möjligt.
Är du nöjd med ditt liv?
Ja
Är du bortskämd?
Nej det skulle jag inte påstå.
Vad gör du imorgon?
Skola, vänner
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
No idea. När jag får mitt barnbidrag brukar det försvinna på engång.
Vad längtar du till?
Sommarlovet. GAAAAAAAASH!
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja det har jag! Älskar varenda kotte.
Vad använder du för shampoo?
Olika, just nu Wen.
Vad är det finaste du har fått?
Min familj, mina vänner & massor av mer ♥

Hur gammal är du?
14, fyller 15 i Juni
Tycker du om någon just nu?
Ja
Gröna eller röda äpplen?
Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Olika
Gillar du golf?
Bara minigolf
Vilken tid gick du upp idag?
Klockan 2
Har du strumpor på dig nu?
Nej, duscha nyss.
 Är det okej att gråta?
Ja det är klart.
När grät du senast?
Don't remember
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
Kläder & min jacuzzi. sen spara resten
Bär du glasögon eller linser?
Inget utav dom
Tycker du att det är viktigt med märkeskläder?
Nej, finns fina kläder utan märke.
När går du upp ur sängen en helgmorgon?
Beror på vad jag gjort, olika som sakt.
Vill du gifta dig?
I framtiden
Vill du ha barn?
Japp
Solar du ofta?
På sommaren jaaaa, men solarium ibland inte ofta.
Är du bra på att laga mat?
vet inte vad andra tycker.
Hur vig är du?
var det förut.
Är du musikalisk?
Nää
Vad dricker du helst när du är törstig?
Läsk
Tror du på ett liv efter döden?
Vet inte.
Tycker du om sushi?
Inte sist jag smakade.
Bor dina föräldrar tillsammans?
Ja
Har du tandläkarskräck?
Nee
Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0