13/2 2012

Jag vet inte ifall jag ska vara glad eller besviken. Vi var en av dom första som hittade till killarnas hotell vi var endast 17 tjejer där i 1 timme och vi fick se dom helt alone. Men sen förstördes allt. Fan ta er ni som förstörde. Vi skulle fått tagit bilder och allt sen kommer jävla armé och förstör hela skiten. Jävla omogna ungar. Respektera oss andra och håll käften. Vi var jättelugna när vi fick träffa killlarna sedan kommer ni andra och börjar skrika som småbarn. Att ni inte skämms, ni förstör för andra. Vi fick inte ta kort 1. först på flygplatsen när dom sa att vi skulle fått gjort ifall vi var lugna men då ska ju såklart folk börja springa 2. Vi var cirka 40 pers som väntade på killarna efter 2 timmar och då så Tom(en av vakterna) att vi skulle få fota med dom och att vi skulle få komma ut men vad händer då. Jo precis innan så kommer jävla klunga med folk typ 200 som skriker som vet inte vad. Dom skapade kaos igen. Åh jag orkar fan inte. Får väl vara glad att jag han att vara med dom lite alone time med några snälla och mogna folk. Btw så fick jag Niall att säga jag älskar er.
När vi var 17 styckna. Tänkte bara säga att det var roligt att prata med nytt folk. Jättegulliga tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0