3 dagar, 1 vecka, 8 dagar

Om exakt en vecka åker jag vi ner till Västerås för att tävla DM som är om 8 dagar. Är redan sjukt nervös, har inga förväntningar överhuvudtaget. Hoppas på det bästa. Måste bara säga om allt går som det ska kommer nästa vecka vara en av de bästa veckorna i mitt liv.  Men ska inte hoppas på för mycket somsagt. Detta blir min 10:e gång jag tävlar om man inte räknar med en gång när jag var liten då vi visade upp på DM. Och ja vi fick faktiskt medalj, hah. Tillbaka till ämnet. Ska bli jättekul att få se vad alla lagen har att komma med iår. Jag vet att vi har sjukt grymma konkurenter men om vi bara går ut och kör vårat så kan vi inte göra något mer. Jag tror på oss ♥
DM Förra året. Där var jag smal.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sluta cornelia, du är för tusan jätte smal nu!

2012-02-10 @ 21:45:56
URL: http://feliciaofelicia.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sluta cornelia, du är för tusan jätte smal nu!

2012-02-10 @ 21:46:16
URL: http://feliciaofelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0