LONDON 2013!!!!!!

Nu är det så att jag, Isabell och Mikalinn ska till London 2013 för att se på killarnas första egna arena tour. Weeehey så glad. Dock har vi biljetter till Dublin med så vi vet inte riktigt hur vi ska göra. 6 biljetter check Ska vi ska sälja dom? Jag och issa vill dock åka båda gångerna, haha men kanske blir lite dyrt? äsch vi har ett helt år på oss att tänka på det.

Om dagen då. Jag gick upp vid tio i sju för att ta 7:52 bussen till Isabell. Kände redan då att jag inte måde riktigt som jag skulle? I alla fall ,när jag kom dit så var endast jag och isabell vakna(pluss hennes mamma då) Klockan tickade och tickade sedan vaknade även Olivia och Viktoria. Jag och issa hade värsta paniken över biljetterna så dom fick vara med när vi dampade hejvilt. Efter vi fått biljetterna så tog vi det lugnt. Kände att jag hade värsta huvudvärken men orkade inte bry mig. När jag kom hem så blev det sämre och sämre. Sov i 1,5 timme är fortfarande trött, huvudet dunkar, har feber tror jag och ont i kroppen. Säger bara. Härlig lördag och härlig början på lovet!

Kommentarer
Postat av: melissatagesson

Om ni inte ska åka till Dublin, så skulle jag jättegärna kunna köpa dom! Fast tänk igenom :) Jag och min bästavän är helt galna i One Direction och det har inte funnits biljetter kvar så vi är as ledsna för det :( skulle vart jättesnällt ifall ni kunde göra det. men självklart ska ni också gå! we are a one direction family ♥

2012-03-12 @ 16:56:45
URL: http://tagesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0