MIN ANDRA FAMILJ ♥

Cougars Cougars Cougars, ni anar inte hur mycket ni betyder för mig b-rudar. Den sista tiden då vi bara kört gärnet, så tycker jag det är synd att vi inte riktigt fick visa de. För jag tycker vi förtjänar att visa de. Men men, shit happends. Men jag älskar er ändå. Visst att var jag besviken på tävlingen och ber om ursäkt som fan för att jag visade de. Men som Mik & Mel säger så är ni guld för mig ♥♥♥ Jag skiter i placeringen och det som hände för i mitt huvud är det bara guld som finns. Back on track on SM. Då kör vi bara som vi kan och ingen annan. Visar vilka COUGARS ÄR. Känns som vi stressade på mattan och vissa saker fungerade inte riktigt då, så på SM kör vi luuungt. LÖÖVE YOU ALL♥



Kommentarer
Postat av: amanda

sara du skrev helt rätt! håller med dig till 100% älskar er alla i cougars!!

2012-02-19 @ 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0