Sjuk dag 2

Så nu är det andra dagen jag är sjuk. Har dragit på mig en förkylning. Kul säger jag bara. Inte något jag gillar precis. Har spenderat dagen med att plugga, plugga och plugga. Okej jag har även spenderat den framför twitter och tumblr. Jag måste plugga för en uppsats jag har imorgon och ett prov jag har på fredag. Jag vet inte hur detta ska gå för att jag inte kan koncentrera mig på vad jag gör. Apropå så har vi förövrigt simmning på idrotten imorgon med skolan. Som tur är jag förkyld så jag kommer inte gå på den. Har även träning idag men eftersom att jag är fökyld tänkte bara vara med och bygga idag för att jag inte var med igår.  Min mamma sätter stor press på mig nu så måste gå.
En gammal bild på mig och min lillasyster (ja hon gör en skitful min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0