VISSTE NI DETTA OM MIN CHEERKARRIÄR?

När jag är vuxen ska jag tatuera in någonting som har med Cheerleading att göra
Att jag är ganska stolt över att Isabell och Jag är dom första som har gjort en volt först i hela sverige. Minne för livet
Jag saknar att vara topp. massssor
Jag har blivit ganska ovig när jag inte är topp längre.
Jag tror jag ska börja streatcha mer nu
Jag har brytit mitt ben i miniorerna
Jag tävlade DM (igår) med ett skadat finger, som vi måste kolla upp den här veckan.
Jag skulle tävla group stunt junior 2009.
Jag har funderat på att slutat, men tror inte jag skulle klara mig utan cheer


Bild 2009, mitt andra år. Då jag skulle tävla i stunt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0