Det var ett tag sen

Hellou! Det var väääldigt länge sen jag bloggade och jag ska försöka ändra på det nu jag ska försöka börja blogga oftare! Kom hem för nästan två timmar sen från träningen som gick ganska bra faktiskt det är inte långt kvar nu tills DM så det är bara att ragga till. Just nu så sitter jag vid datan och kollar Twitter och Tumblr (Som vanligt hehe) det är väll där jag spenderar min mesta tid antar jag.. Men iallafall ikväll kommer det bli en lite senare kväll än vad det brukar vara för mig haha eftersom jag måste sitta uppe tills lilla Harrys födelsedag är, måste självklart gratta han på tolvslaget :) Så jag kommer typ vara helt död imorgon men det är det värt / Isabell xx


Kommentarer
Postat av: Olivia

hahahah söt issa ragga till ;)

2012-01-31 @ 21:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0