Frågor & Svar från igår

Här är några frågor som vi aldrig svarade på igår kväll.

Hur fixar du ditt hår Sara ? Det är verkligen jätte fint!
Svar: Tack så jätte mycket, jag gör ingenting speciellt med mitt hår. Jag tvättar det varannan dag och använder inpackning när det behövs. Sen plattar jag det utan värmeskydd, dumma mig. Men ska köpa det snart. Annars gör jag inget speciellt.

Vad heter hon som har gjort eran bloggdesign?
Svar: Världens bästa Lovisa har gjort designen. Hennes blogg heter: http://www.berns.devote.se/

Ni har inte bloggat någonting idag, hoppas ni bloggar mer ikväll.
Svar: Förlåt, men vi har faktiskt ett liv också. Inte bara bloggen. Vi sitter inte hela dagarna vid datan men vi försöker uppdatera så mycket som möjligt.

FRÅN GINA VAA? HUR MYCKET KAN MAN KÖPA DEN FÖÖR..
Svar: Den finns på Gina för 299kr. Men vet itne om du sänkt priset.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0