Hemstudiedag

Som rubriken lyder. Har hemstudiedag idag, imorgon och på fredag. Detta menas inte då att jag får ha helt fritt utan att jag måste plugga( började redan igår) Lärarna har lagt in massor av uppgifter till oss och på måndag ska vi kunna 37 olika begrepp, roligt! Jag hade tänkt att blogga lite åt er igår, delvis lägga upp hur jag såg ut men jag somnade klockan nio för att jag var så trött. Ska försöka hinna med idag innan eller efter träningen. Måste forsätta att plugga nu annars får jag göra mycket imorgon och på fredag.
expectations, good enough, quote, sad, sorry - inspiring picture on Favim.comG R A F I K A
Before I die..Just Spark
The week in pictures 6/1/2012 Photos | The week in pictures 6/1/2012 Pictures - Yahoo!Top New Year’s Destinations for Families, Couples, and Singles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0