IDIOTER

Är det en kuk på bilden högst upp till höger? Visste att du var en hora, men inte att du tog bilder också.

Svar: 1. Vad fan vet du om mitt liv. Är du så jävla feg att du inte vågar stå för vad du tycker eller, vågar inte ens skriva ut ditt namn. Hur fan kan du veta att jag är en hora? Om du inte ens känner mig. 2. Horor säljer sex, när har jag såldt det? Bara så du vet tar jag inte åt mig ett skit, för jag vet ändå sanningen. Jag är ingen HORA. Ska jag stämpla in det i din panna eller. Säger bara haters makes me famous.
3. Vadå en kuk på bilden längst upp till höger? Har du så liten kuk som ett finger eller. Synd för dig iallafall.höhö


/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0