Min dator är tillbaka

Förlåt att jag inte har bloggat något under de här senaste veckorna. Har haft mycket för mig och min dator har även varit inne på lagning så nu hoppas jag på att den funkar som den ska. Har inte gjort mycket idag, deppat inför skolan imorgon och för en annan anledning som jag inte tar upp här. Nu är det tillbaka till de dagliga rutinerna igen så skolan, läxor, cheerleading osv. Vi körde igång igår med träningar och nu har jag ett stort feeeet blåmärke precis under knät. Men allt är värt för det är faktiskt så att det är DM om 1 månad och 9 dagar. Nerverna börjar redan komma .....  Jag kommer att ha väldigt dåligt med bilder för tillfället eftersom alla min program+bilder på datorn är borta. Ska försöka så gott som det går men lär bli mest weheartit bilder!
you are in my beautiful mess!Tumblr
Слике са ЗидаUntitled
Stareosimm.io - London! - karen and morning in Pixlr-o-matic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0