Ny duschad

Kom precis ut ur duschen, vart en rätt så lång dusching (wtf haha) Men skönt var det. Och snart ska jag sova, inte för att jag kommer kunna somna men mååste verkligen för vill kunna vakna och hinna platta mitt hår imorgon bitti. åÅÅÅÅååå aja, nu ska jag leta efter något att slänga på mig imorgon så jag har det gjort. Sen borsta gaddarna! Så vi hörs!
Jag och mina 3 bästavänner från när jag var liten. Tycker hon blonda med blå tröja liknar lynnette (stavning) från desperate housewives HAHA. Kul att jag inte minns inte namnen på dessa flickor..

Föresten, att man äns orkar slösa tid på att skriva elaka komentarer? Vad är det bra för egentligen, nån som har något vettigt svar? Usch, att man kan ha sån äcklig insida och trycka ner andra. T r ö t t  på sådana människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0