Svar:

Varför har du skrivit "bitch" över dina ögon? Är det för att du är en bitch elleer? Just saying gurl :)
Svar: Nee, menade inte så. Alltså jag var bara skit sur på en tjej, så jag skrev de över ögonen. Självklart kan jag vara lite dryg ibland, men vem är inte?

omg sara du har jätte fin hy en fråga bara har du fått finnar eller pormaskar någongång. Värför började du använda dem här produkterna.
Svar: Hej Jenny! Japp, jag har haft finnar och pormaskar då och då. Så fort jag får en finne eller pormask så tar jag den sista produkten så försvinner den ofta under natten. Annars har jag ett täckstift som gör att den inte syns i verkligeheten. höhö


bjuder på en gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0