Svar om min hy:

Hur håller du din hy så fin/ vacker
tvättar du ansiktet

Svar: Guuuud vad gulligt, men min hy är inte den bästa direkt. Jag tvättar bort sminket noga varje kväll. Först tar jag Garnier som rengör huden (oftas två gånger) så allting är borta. Ibland kan jag ta sminkservetter innan.Sedan tar jag visibly clear och efter det brukar jag ta den lilla visibly clear. Den sista bränns i ansiktet för den rengör alla poorer. Skit bra tycker jag det funkar. Här har du en bild på produkterna jag använder.



Kommentarer
Postat av: jenny.l

omg sara du har jätte fin hy en fråga bara har du fått finnar eller pormaskar någongång. Värför började du använda dem här produkterna.

2012-01-18 @ 16:54:20
Postat av: Anonym

Var köper man det där?

2012-01-18 @ 23:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0