10 FAKTA OM MIG



Jag hatar när folk tror jag är 170 typ, vet inte varför.
Jag sover alltid med armarna under kudden. SUUUPER SKÖNT!
Stör mig på när killar skriver gulliga saker sen skriver han med ens polare också.
Om jag tar läppsyl en gång så kan jag inte sluta ta. beroende..
Jag hatar serier... De ända som funkar är typ simpsons
•Jag hatar att sova i strumpor
•Jag måste alltid prata ut om mina problem
•BB är mitt favvorit programm
•Jag måste satsa mer på skolan
•Jag hatar när man ska ta ett kort så ser man helt annorlunda ut på bilden.. FUFUFUFUFUFUFU
•Hatar när man fotar sig med iphone "framkameran" för den vänder håll...

Kommentarer
Postat av: Viktoria

BB är en serie ju :p

2012-03-05 @ 18:53:37
URL: http://viktoriabjordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0