Bästa kvällen i mitt liv!

Hejhej! Sitter just nu i soffan och kollar på Valentines Day haha gulligt, förlåt för att jag inte bloggar så ofta men det är så mycket.. Igår så tror jag nog att det var en utav mina bästa kvällar som sagt jag Cornelia och Mikalinn var på Ed Sheerans (En Brittisk Sångare) Gig på klubb Strand som var helt otroligt bra han är så otroligt duktig, det var världens upplevelse att få se han live han gör allt så coolt, alla trumljud och alla echon gör han själv genom olika mikrofoner som sen spelas upp när han trampar på en sak, haha det är svårt att förklara. Men en sak som är lätt att säga är att han är heelt underbar jag kommer aldrig glömma den dära kvällen, I love that Ginger he's my God!


Kommentarer
Postat av: Emma

När började ni gilla Ed Sheeran och hur kom det sig? :D han är så bääst

2012-03-04 @ 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0