IGÅR, IDAG, NU

Igår var vi på Viktorias föndelsadags fest. Sp efter matchen åkte vi hem och åt/valde kläder/sminkade oss. När vi kom dit hade vi fett kul lärde känna nytt folk. Dansade lite osv. Sen runt tolv gick vi därifrån. Då hade någon brud tagit min jacka/tagit fel... vi vet inte riktigt. Efter en kvart sket jag i den och gick mot bussen med några killar som vi känner. Kom hem och åt något sen somnade vi runt halv 2. Idag drog vi till stan och köpte ny jacka. Fick med mig två stycken, tack mamma! orkar inte lägga upp bild just nu kommer imorgon eller nått. Puss

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag kastade inte ut alla, grannen skulle ringa polisen

2012-03-18 @ 23:30:33
URL: http://viktoriabjordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0