RANDOM FRÅGOR OM MIN KLASS

1.Vem är snällast av killarna? Svar: Oj, vilken svår fråga. Alla!
2.Vem är snällast av tjejerna? Svar: Får väll bli.. Emma, Mikaela & Natta.
3.Vem är konstigast av killarna? Svar: Jonte L
4.Vem är klassens komiker? Svar: hm... Sebbe Ö
5.Vem tycker du är snyggast av killarna? Svar: Finns många snygga i min klass. Orkar inte skriva halva klassen.
6.Vem är finast av tjejorna? Svar: Gud, alla är fina. Men får väll bli samma som på fråga 2.
7.Är det många som har percing? Svar: Nej. Jag, Nathalie, Julia, Emma.
8.Är det många som har iphone? Svar: 17 stycken innan jullovet, resten har htc.
9.Hur många har varit tillsammans inom klassen? Alltså en kille och en tjej i samma klass. Svar. Haha, jag tror att det hänt 2 gånger.
10. Har du varit på G med någon i din klass? Svar: Ja!
från sjuan, dööööör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0