SV:

Snygga brillor, vart är dom köpta?
Svar: Mina brillor köpte jag förra året i en mataffär på Öland. Men köpte nya snygga från Gina idag. De finns grymt fina lite överallt just nu. Cubus & Glitter har också fina!

Du är en bra bloggare Sara :) du har skrivit dom 11 senaste <3 puss
Svar: hihi, dom andra tjejorna bloggar nog snart, plus allt är inte på topp hos alla ser jag. Men allting blir nog snart som vanligt igen. Pussar!

Kan du inte göra en bloppis av det som du rensade ut?
Svar: Nej tyvärr, slängde bara fula kläder som jag hade på Eken fester osv haha. 

ska ni tävla SM? :)
Svar: Ingen aning ännu, får nog snart reda på de nu när alla DM varit.

var ifrån är pälsen och jackan, skit snyggt :)
Svar: DU hittar båda plaggen på Salt (:

Lite sega svar, pussar till alla som ställer frågor osv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0