Svar på frågorna:

Svarar på alla frågor istället, fick inte så många ifrån 15 så lets go.
är du oskuld?
Svar: Den här frågan kommer alltid upp, nästan alltid bland dom första också. Kommer inte skriva ut sånt öppet på bloggen sorry.

oskuld?
Svar: Kolla svaret innan haha ↑

BH strl?
Svar: Olika, om du så gärna vill veta.

Simon tycker du e snygg, tycker du han e?
Svar: De finns många Simon i världen, dock finns det några Simon som är snygga. Vet inte vem du är, så kan inte svara.

Asså Sara... jag tkr du är så jävla fiin... Och min fråga till dej är... kan du inte suga av mej?
Svar: Charmigt, är de så du får bj?

Hur kommer det sig att du börja på Cheer?
Svar: Min systers kompis tipsa mig.

När fyller du år?
Svar: 30 Juni, ett sommarbarn!

Dina närmaste vänner?
Svar: Cornelia, Isabell, Mikalinn, Olivia, Moa & Emma pemma ♥

vad längtar du mest till i sommar?
Svar: Oj, det är sjukt mycket. Träffa nya killar, bada, bli brun, åka utomlands osvosvosv

Vilka är era favoriter i BIG BROTHER?
Svar: Marcelo & Annica.

och vad tycker ni om hanna widerstedt? både för o nackdelar?
Svar: Hahha, hon gör nästan hela bigbrother, för att hon är så blåst och dampar hela tiden. Men stör mig på hennes utseende och hur hon pratar så de är nog nackdelarna.

vem tycker ni ska åka ut ikv?
Svar: Jessika...



vad ska du ha på dig för jacka nu på våren??
Svar: Vill ha en ny skinnjacka. Vill ha en Jofama by Kenza. Men komemr säkert aldrig få så ska kika på en annan.

Hur många läsare på din blogg har du om dan?
Svar: Våran statistik suger, den är över 100 per dag iaf.

Hur länge har du gått på cheerleading?
Svar: 5år

Har du alltid gått i Power?
Svar: Yes, bästa föreningen

HUr mår du idag?
Svar: Jag mår bra, hur mår du? :)

Hur lång är du? :$
Svar: 166..

Sparar du till något speciellt ex: som kläder eller något?
Svar: Nej inte direkt. Vill köpa en ny väska!

Och är du på g med någon?
Svar: Vet inte om vi är på G, hoppas ♥

Gillar du tjejer som är raka och ärliga eller inte?
Svar: Jag gillar när folk säger vad det tycker, man ska vara stark och tro på sina egna åsikter. Ja, du fattar.

Vilken är din favoritbikini? när du badar med skolan, har du på dig shorts ovanför bikinitrosorna då? ;)
Svar: Nej, jag har dock haft de engång :)

Hur ska en perfekt kompis vara?
Svar: Inte berätta vidare saker som jag sakt, finnas för en, omtänksam.

Spelar det nån roll om din kompis vågar göra saker som tex röka, dricka osv? alltså vill du inte vara vän med den annars?
Svar: Men gud nej. Jag bryr mig inte om sånt. Vän som vän.

Hur ser din favoritoutfit ut på sommaren?
Svar: Riktig svår fråga! hmm... Shorts & en fin hollister blus.

Vad tror du att dina vänner tycker om dig? alltså hur dom tycker du är som vän osv.
Svar: Jag har faktiskt ingen aning, jag hoppas att dom tycker om mig som jag är och att jag inte behöver ändra på mig. Hoppas att dom kan säga till mig om hur dom tycker och tänker.

Vad är det roligaste med att blogga flera på en blogg? :)
Kram <3
Svar: hmm. ingen aning. Finns många. Men det är skönt att man slipper/behöver inte uppdatera lika mycket.

Hur går det i cheerleadingen? och när kan jag pratt i Skype ?? :-)
Svar: Haha, det går bra. Vi får väll snacka snart eller något :)

1. Fovoritaffär?
Svar: Hollister

godis,blogg,djur?
Svar: godis, vilken tjooockis jag är!

2. Din bästavän ? Beskriv honom/henne.
Svar: har svarat på den frågan längre upp.

3. Hur ska din drömkille,Hur ska han vara?
Kram :) <3
Svar: Oj, han ska inte vara som alla andra, speciell med världens bästa personlighet. Han ska kalla mig fina ord som vacker, hjärtat osvosvosv. Han ska inte skämmas för att visa att jag är hans, han ska våga hålla min hand inför hans vänner. Han ska inte bli sur lätt, inte dryga.

vad tycker du om dig själv?
Svar: Egentligen hatar jag allting på mig själv. Men de är såhär jag föddes och hoppas att någon kommer respektera de någon dag.

Är det roligast att vara topp eller bakperson?varför?
Svar: Självklart tycker jag topp, känns som de är mer min grej. bakperson är också kul, men topp går före!



Vad tycker du är roligast, tävling eller träning? :)
Svar: Oj, vilken svår fråga! Blir nog Tävling, då får man visa vad man kämpat för i ett halv år.

Den personen du kan dela absolut allt med?
Svar: Cornelia Lundberg & Isabell Strandberg ♥

Vad vill du jobba med när du är äldre?
Kramis<3
Svar: Jag vill bli stylelist, har även funderat på dansare. Men skulle aldrig ha tid. Haha

Ska du på ssc nästa år ? :) isf vilken vecka ? :) kram
Svar: Nej faktiskt inte, fast ville verkligen!

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Fin blogg :)

2012-03-05 @ 19:30:41
URL: http://elliu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0