Svar till dig

wooow väldigt bra smak du har , om 2 månader ska jag och min klass också åka till london ochh snälla snälla snälla Candice Swanepoel Moa hehe.. snäällla kan du skriva några bra butiker i london och kan du skriva vart du köpte dina snygga (kanska converse) skor PLEASEEE
och bara för att smöra lite, du liknar verkligen candice swanpoel fast det är ju faktiskt sant sjuuukt bra blogg...
nu har jag skrivit så mycket att jag har ont i fingrarna hoppas att du skriver butikerna på din blogg / fan till fyrabruudarna
Hej anonyyyyym, tack så hemskt mycket! Blir jätte glad när jag får höra sånt!
Men till dina frågor så är jag sämst på att komma ihåg vad affärer heter. MEN mina favoriter är Forever21, River island, Next och New. Sen finns det ju massa fler som också finns här i sverige som Monki och Top shop. Mina converse köpte jag nån affär som heter JD. Dom var liiiite billigare där än på alla andra sko affärer. Eller om du menade dom andra skorna så är det inte converse och jag köpte dom på Next.
Hoppas du fick svaren du ville ha, KRAM!



Kommentarer
Postat av: Anonym

såå sött av dig att svara tack så hemskt mycket

Candice swanpoel moa..

2012-03-20 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0