cool shit

Jag sover nästan alltid med mjukis kläder, fryser annars.
Äcklar mig på väldigt många människor, finns så många som är så ursäkta mitt språk jävligt barnsliga.
Jag hatar att smsa med gör det ändå.
Idag har jag och Kurre varit tillsammans 5 månader, men det känns som mycke längre.
Det finns ingenting jag verkligen GILLAR med mig själv.
Jag tror jag har nån slags av adhd haha
Jag gjorde en ny facebook bara för att slippa alla p12or och fjortisar som jag knappt känner.
Mitt motto är, och kommer alltid att vara; Vill man något tillräckligt mycket så kommer det att gå.
Jag har bott i canada i 5 år.
(Inom cheerleading) ser jag inte upp till folk som är jätte duktiga voltare, dom bästa topparna eller bästa hoppen utan dom som ALLTID är glada och gör sitt bästa varje träning. Det är DOM jag tycker visar vad cheerleading innebär. Själv tycker jag det inte spelar nån roll om hur bra man är, så länge man älskar det man gör.

Kommentarer
Postat av: Malin Sjöblom

Gud vad fint skrivet Moa ♥

2012-03-15 @ 16:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0