FRÅGESTUND DEL 2

Shopping/Mode

Vart köpte du din New Era keps och hur mycket kostade den? (Sara)
Svar: Oj köpte den på Stadium, kommer inte ihåg priset. Kram!

Vart köper ni era kläder mest?
Sara: Alla vanliga affärer.. Vero Moda, Gina, Hollister osv.
Moa: River Island, Nelly, gina, hollister och alla dom där andra.
Isabell: Typ dom vanliga Kanske Gina, Hollister, Topshop, vero moda, monki
Cornelia: eh...eh.. inte så mycket gina, inte hm, inte så mycket hollister. Jag vet inte :(

Gillar ni hollister har ni mycket där i från?
Sara: De har jätte fina kläder, fast har nog högst 7 plagg därifrån.
Moa: Har inte såååå mycket där ifrån, men gillar kläderna.
Isabell: Ja det gör jag, deremot deras toppar och blusar.
Cornelia: Jag tyckte om dom. I somras var det lite roligare att gå runt i det. Blivit lite överskattat, men ja dom har väl fina plagg.

Favorit affär?
Sara: Just nu Vero moda & hollister.
Moa: RIVER ISLAND!!!
Isabell: Vet faktiskt inte.
Cornelia: Jag vet inte. Har inte någon specifik

Cornelia - Vilket är ditt favorit plagg?
Svar: Vilken svår fråga! Helt ärligt jag kan inte välja, gillar inte mina kläder direkt

Vilket ben sätter ni på er byxerna med först?
Sara: haha, höger trorjag :)
Moa: Vänster haha.
Isabell: vetinte olika tror jag :)
Cornelia: Vänster

En perfekt sommaroutfit?
Sara: Snygga shorts med ett snyggt linne instoppat med vita converse.
Moa: jeans shorts tillsammans med ett linne och spets kavaj över + converse.
Isabell: Några snygga shorts med en fin topp/blus + ett par toms!
Cornelia: Suger på att förklara. Hehe

favvo klädsel?
Sara: Beror på vart jag ska, till skolan jenas & en fin topp.
Moa: Mjukisbyxor <333333333
Isabell: Har ingen aning!
Cornelia: Mjukisar, fast bara om jag är hemma. Vill inte gå runt lodis

Kan ni skriva i inläggen var kläderna ni har på er kommer ifrån?
Svar: Vi kan göra det när vi lägger upp outiftbilder. Annars kan du alltid fråga om du tycker något är snyggt som vi har på oss! Kram



Me,Myself and I

Om ni fick välja en kändis att träffa vem skulle det bli?
Sara: Justin bieber vore coolt, men svårt val.
Moa: Ingen, gillar inte om kändisar..
Isabell: One Direction!
Cornelia: ååh, jag väljar 1D igen även fast dom är fler. Boyfriends ♥♥

Vad är det pinsamma ni har varit med i 2011?
Sara: Don't remember. Sorry guys!

Hur var erat lov?
Sara: Super duper bra!
Moa: Toppen.
Isabell: Great!
Cornelia: Jadu, helt ok

Vad är erat favorit ämne i skolan?
Och de värsta?

Sara: Favorit ämnen är nog de praktiska eller vad man kallar de.. bild, slöjd, idrott. När man inte sitter vid en bänk alltså. De värsta är Matte och No.
Moa: Favorit - teknik, engelska och värsta är So.
Isabell: Favorit Gympa, värsta Matte eller No
Cornelia: Favorit- ENGELSKA Värst - no,matte osv.

Varför är eran blogg super bra?
Svar: Kul att höra, vet faktiskt inte. Vi skriver inlägg som ska locka läsaren.

Hur länge har ni haft eran blogg?
Svar: 5 Månader!

Visa alla era navelpiercing smycken?
Sara: Maybe.
Moa: Orkar inte haha.. Sorry.
Isabell: Om jag orkar.
Cornelia: Jag har tappat bort mina.

Vilken är eran favoritfilm?
Sara: gud vilken svår fråga.. kommer inte på någon just nu.
Moa: The vow och hunger games!
Isabell: Ingen aning!
Cornelia: Jag har ingen :/

Plattar ni håret?
Svar: Yepp.

Planer för sommaren?
Sara: Italien med mina bruds, sen norrland, GLIDA PÅ MOPPEN osvosvosv.
Moa: Kankse utomlands, annars kommer nog hela lovet spenderas med bästavän!
Isabell: Tror Italien och sen Norrland.
Cornelia: Eh, jag vet inte. Italien, eller?

brukar ni läsa andras bloggar?
Sara: Jag följer några bloggar men brukar klicka in på folk som kommenterar gulligt på våran blogg.
Moa: Ja.
Isabell: Ja vissa
Cornelia: Ja ibland

favvo land?
Sara: Har inte varit i så många, italien eller spanien.
Moa: NEW YORK.
Isabell: Förlåt men måste vara lite trågig och säga Australien och England som corre!
Cornelia: England(lite irland) Australien!

favvo tvprogram?
Sara: BB
Moa: Desperate Housewives & Bigbrother.
Isabell: Revenge & PLL
Cornelia: Pretty little liars, lite bb






PUSSAR FRÅN OSS!






Kommentarer
Postat av: FifuneN

2012-05-02 @ 20:57:34
Postat av: Linnéa

Japp lungt, ta våran bild gör det bara...

2012-05-04 @ 23:40:33
URL: http://ilikeus.blogg.se/
Postat av: Linnéa

2012-05-05 @ 17:08:26
URL: http://ilikeusblogg.se
Postat av: Linnea

Aaa okej. Men det är jag och min vänner på bilden så vill inte att ni använder den nåt mera tack.

2012-05-05 @ 17:09:25
URL: http://ilikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0