FRÅGESTUNDEN DEL 1:

Killar/Kärlek
Gillar ni någon?
Sara: Ja, det gör jag!
Moa: Yes
Isabell: haha Ja för många, om man kan säga så..
Cornelia:Ja, om man räknar det som kärlek!

Hur ser drömkillen ut?
Sara: Det vet jag inte förns jag hittat honom.
Moa: Svensk, lång och snyyyygg!
Isabell: One Direction!
Cornelia: Som Harry.

Är de något mellan sara och han Felix från festen? 
Svar: Det här tänker jag inte svara på förns jag vet vem du är!

Isabell - Gillar du Justin bieber?
Svar: Aa det gör jag!

Haft sex?
Sara: -
Moa: -
Isabell: -
Cornelia: -

Har Moa och Kurre gjort slut? :((( Beklagar isåfall 
Svar: Ja.

Vad är det längsta ni har gått i ett förhållande, hur länge har ni haft det förhållandet? :)
Sara: Skriver inte ut sånt på min blogg. Privat liv stannar hos mig!
Moa: Som jag sa, tänker inte svara på sånt.
Isabell: Skriver inte ut sånt
Cornelia:

(till Moa) har du och Kurre gjort slut??! Hoppas inte, ni var så gulliga tsm!!"/
Svar: Jo det har vi.

har ni strulat med någon?
Sara: Jajamän.
Moa: Yes.
Isabell: Ja
Cornelia:



Cheerleding/Träning/Fritid

Hur kom ni på att börja på Cheer?
Sara: Min syster gick, så ville testa.
Moa: Ingenaning haha.
Isabell: Fick hem en reklamlapp.
Cornelia: Jag orkar inte förklara, förlåt.

Varför blev det just i Power? 
Sara: Oj, det vet jag inte. Men ångrar inte en ända minut.
Moa: Sökte till både power och elite eftersom de va närmast, men bara power svarade.
Isabell: För det var den föreningen jag fick reda på.
Cornelia: För att power är bäst. Okej jag vet inte varför det blev så.

Hur gamla var ni då?
Sara: Jag var 10 skulle fylla 11.
Moa: 10 (?)
Isabell:6
Cornelia:6

Cheerleding verkar en rolig sport, vad tycker ni?
Sara: Cheerleading är 99% av mitt liv. Love it.
Moa: BÄST!
Isabell: Skulle inte kunna leva utan det!
Cornelia: Vad ska man säga? Kan inte ens förklara

Kommer ni på ssc i år ?? ( visste inte vad jag skulle fråga ):)
Sara: Nepp.. tyvärr inte.
Moa: Nope.
Isabell: Nej..
Cornelia: Nej!

Hejsan! Ni är superduktiga på cheerleading. Hur länge har ni gått? :)
Sara: Detta är mitt 5 år.
Moa: Mitt femte år.
Isabell: Mitt 9:onde i år
Cornelia: Jag fattar aldrig detta..8 eller 9 år

Vad gillar ni mest av i erat pogram på dm hopp sucvensen bygg sucvensen eller volt sucvensen 
Sara: Volt sekvensken, sen bygg sist hopp.
Moa: Volt sekvens och dans, ändå fast jag är en sten hela dansen och inte har så avancerade volter som jag skulle vilja göra.
Isabell: Volt sekvensen.
Cornelia:volkt sekvens, bygg, hopp

Hur länge har ni gått i power cheer?
Svaret finns längre upp ↑

Om ni inte gick på cheer vilken sport skulle ni gått på då tror ni?
Sara: skulle nog fortsätta på fotbollen.
Moa: Har alltid velat börja på innebandy. Annars gymnastik tror jag.
Isabell: Skulle nog gått kvar på dans.
Cornelia: eh..Ingen aning, kanske dansat fortfarande? No idea

Intressen förutom cheerleading?
Sara: Killar, vänner & mer.
Moa: Samma som Sara
Isabell: Samma som CorreBorre!!
Cornelia: 1D 1D 1D 1D, 5SOS,5SOS ,Vänner mm :)

Vilket laf vill ni börja i till Hösten?
Sara: Antar att du menar lag, vill än så länge stanna hos Pumorna.
Moa: Stannar väll kvar i cougars.
Isabell: Cougars.
Cornelia: Tror det blir kvar i cougars

vad gör ni på fritiden mer än cheerleading på fritiden?
Sara: Vänner, killar osvosvosv.
Moa: Samma som Sara!
Isabell: Haha samma som corre igen!
Cornelia: 1D 1D 1D 1D, 5SOS Vänner osv.

Vad gör ni när ni inte är i Skolan? 
Sara: tränar, tränar & lite plugg. plus vänner.
Moa: Igen... samma som Sara.
Isabell: Twitter, 1D, 5sos, Tränar, Pluggar, Kompisar
Cornelia: 1D,twitter,pluggar,tränar m.m

Vad är det första ni gör när ni kommer hem? 
Sara: Olika ofta sätter jag mig vid datan, ibland kryper jag ner i sängen.
Moa: Byter om till mjukisar hihi.
Isabell: Olika men oftast Musik eller Tv.
Cornelia: Tvättar händerna med tvål

Vad gjorde ni under lovet eftersom ni inte uppdatera så mycket :)
Sara: Hängde med Isabell, Eriksdalsbadet osvosv.
Moa: Var med min fina bästavän Olivia, och orkade inte uppdatera.
Isabell: Var med Saralicious.
Cornelia: Jag orkar knappt uppdatera. Fullt upp med andra sidor. Hehe

kollar ni på bigbrother?
Sara: Jajamän.
Moa: Varje kväll!
Isabell: Jupp oftast.
Cornelia:YES!

Vad brukar ni göra när ni är alla 4?
Svar: Olika.. chilla, dra till filmkedjan träffa folk osv.

känner ni ibland att ni inte vill gå till skolan?
Sara: Oja!
Moa: Ja.
Isabell: Varje dag!
Cornelia: Ibland? väldigt ofta tack

Vad är det svåraste volten ni gjort?
Sara: Min voltlänga på Dm. Frivolt, rondat flickis salto.
Moa: äh... flickis stäck (?)
Isabell: Som sara.
Cornelia: Suger på volta här. Men rondat flickis flickis salto, har gjort nån gång rondat flickis sträckt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0