NU ...

Nu när jag ändå inte har något att göra och kände lite smått att jag var på blogg humör så tänkte jag blogga lite. Först och främst FÖRLÅT MIG, jag har verkligen otroligt mycket att göra i skolan. Cirka 1 prov i veckan vilket är oerhört ovanligt för ks. Sedan så kommer 1D till stockholm inom JÄTTE snar framtid så jag måste se till att jag får träffa dom och sedan något jag är så förbaskat nervös och taggad över. Cheerleading SM. Jag kan inte beskriva med ord hur nervös jag är. Längtar så grymt mycket till fredag då vi åker ner till borås! Jag önskar jag hade någon kamera jag kunde ta med men nu har jag ju inte det så får ta mycket bilder med iphonen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va vacker, söt och fin du är!! Hoppas du haré bra! ^^:) kram.

2012-05-07 @ 21:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0