Onödiga kommentarer

till dig som skriver onödiga kommentarer. Du påstår att jag tror att jag har värsta röven osvosv. Förstår inte meningen med de påståendet. Skriver jag åååh kolla på min stora feta röv i inläggen eller.. osv, inte vad jag kan minnas iallfall. Du skriver patitiska kommentarer om min kropp under kläderna, har jag visat någonting under mina kläder för dig. Du hittar på saker om mig som du inte har en aning om. Jag har sämsta självförtroendet och tycker ingenting är snyggt på mig. Så hur kan jag då tro att jag har värsta röven osv som du påstår. Ska man skratta eller gråta. Skriv ditt namn om du har så jävla bra självförtroende som du säger. Skulle gärna vilja veta vem som är så fucking perfekt.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0