Q/A


Hej moois du bloggar bra du är super fin och allt de där och du en av mina favvo på er blogg förra året så skrev någon något rasistskt på fb något om att det är bara invandrare som shppar på mellandagsrean och jag blev väldigt glad att du reagerade och sa imot fast på detta inlägg skrev du att din dröömkille ska vara lång snygg och.... svensk de där tyckte jag. Var väldigt. Rasistiskt det är din åsikt och du får skrivavad du vill men om den tjejjen/killen ssom skrev var deras åsikt och du tyckte att det lät rasistiskt så låter din åsikt också rasiskt tänk på det. Undrade en grej också du har ju een kille och han serinte ut att vara svensk

Hej! Tänkte börja med att säga att jag inte är rasist alls. Jag respekterar alla människor. Varför jag skrev att jag gillar svenska killar är antagligen för jag gillar en kille som ÄR svensk. Menade inte alls något rasistiskt, så förlåt om ni tog det så. Och som svar på din sista fråga, jag VAR tillsammans med en kille som var blatte. Så jag har ingenting emot dom. Kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0