TAGEN FRÅN GOOGLE!

1. What level are you on

Junior Avancerad

2. what’s your favourite team

Sr Elite, Cheetahs och Panthers ♥

3. what’s your favourite part of your routine

Ehm.. jag har ingen aning svååååårt!

4. Are you a flyer

Yeeees

5. Are you flexible

Nej det tycker jag inte(måste bli vigare)

6. Who’s your cheer inspiration

Peyton M, Cami B, Jamie A, Erica E ,Reagan och Matt :)

7. What’s your favourite thing about your team

Jag kan inte välja svåååårt där!

8. Have you ever gotten hurt while tumbling

typ? eller alltså inget allvarligt

9. Have you ever gotten hurt by stunting

Ja, inget allvarligt där heller

10. whats your favourite cheer hairstyle

Åh jag vet inte hur jag ska förklara typ "pouff" med korkskruvar. LOVE IT

11. Do you like your team

Men ja, fast jag älskar nog mitt lag!

12. what does your uniform look like.


13. What do you wish your uniform looked like

Svår fråga. Jag älskar dock Panthers och Cheetahs dräkter

14. Big bows or little bow’s?

Kanske stor? jag vet inte

15. What are your team colour’s

Mörkblå, röd, svart

16. What type of shoes do you have

Nfinity något

17. who is your best cheer friend

Många jag orkar inte skriva upp alla!!

18. what team is your rival for this season

Diamonds, Excaliburs, Thunders och Junior Blue(dom vi tävlar mot)

19 . what big competitions are you going to

SM aka. Svenska mästerskapen

20. Do you think your a decent cheerleader

Vet inte? ha

21. worst part about cheer

Kommer faktiskt inte på något, finns dock saker som är mindre kul

22. do you like to go to practice

Yes, I alla fall när alla är på fierce humör!

23 . whats your favourite bring it on movie .

Vet inte, tycker inte om dom speciellt mycket

24 . Favourite music for this 11-12 season

Panthers, Cheetahs, Top Gun mm!

25 . Best memory you have as a cheerleader

Bästa? Svåååårt det blev

26. worst memory you have as a cheerleader

När vi tappade ett bygg på DM 2012 och fick 10 % avdrag ....

27 . What do you think your team could work on

Svåårt! Men man kan alltid bli bättre!!

28. what level do you think you’ll make it to one day

Hopppas väl på level 6?

29. If you could trade places with ANY cheerleader who would it be?

Jamie A eller Peyton M!!

30. Competition’s you’ve been to so far

DM 06( dock tävlade vi inte men vi fick medalj) DM 08, RM 08, DM 09, RM 09, BCA 09, DM 10,RM 10, DM 11, SM 11, NM 11, DM 12 och snart SM 12 woopa

31. best thing about stunting

Att lära sig nya grejer, grymt kul!

32. best thing about tumbling

Att bli bättre och bättre (fast jag blir sämre och sämre)

33. best thing about jumps

När man ser resultat

34. best thing about dance
Oh gud, bara känna känslan efter ifall man suttit allt och bara ge 120 % LOVE IT

35. do you get nerves at competitions

Skoja inte, är reda nervös. 5 days to go!

36. something you wish you could have fixed while competing

Hmm.. väldigt mycket är väldigt dålig så jaaa

37. have you ever fallen out or dropped a stunt while preforming

Ja ... SM 11 :/

38. Have you ever nailed a routine PERFECTLY.

JAAAA många gånger!

39. How many days do you stretch

Typ aldrig... Bara på träningar. Drar lite saker då och då hemma!

40. What does your make up look like.

Oftast basic saker sedan kajal/eyeliner

41. Best thing about staying at a hotel with your team

Att ha fekke med laget på kvällen. Sjukt kul!

42. what would you do without cheerleading

Helt ärligt. Jag vet inte!

43. Where are you for most of the routine

Om de menas med positioner så i mitten kanske alltså inte mitt mitt men aa mittenraden + längre bak

44. Has anyone on your team quit

Jaaa...Mikalinn *Le cry*

45. Do you ever feel like giving up

Ja, får ofta sånt men tänker alltid att om man ska vara på topp så får man bita ihop och kämpa

46. Have you ever cried at practice

yeeees

47. Are you close with your team

Ja det tycker jag!

48. A goal you have for this season.

Hm... Kanske vara bättre än någonsin? Sätta progget till 100% på SM och få abs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0